Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Мистецтвознавство / Теорія та історія культури


Кумеда Тетяна Андріївна. Особистість композитора в українській музичній культурі XX ст. : дис... канд. мистецтвознавства: 17.00.01 / Київський національний ун-т культури і мистецтв. — К., 2006. — 167арк. — Бібліогр.: арк. 154-167.



Анотація до роботи:

КУМЕДА Т. А. Особистість композитора в українській музичній культурі ХХ ст. – Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата мистецтвознавства за спеціальністю 17.00.01 – теорія та історія культури. – Київський національний університет культури і мистецтв, Київ, 2005.

В дисертації розглядається малодосліджена у вітчизняній науці проблема особистості композитора в історії української музичної культури ХХ століття. Аналізуються історико-культурологічні чинники розвитку української композиторської творчості, на прикладах творчих особистостей – українських композиторів К.Стеценка, М.Леонтовича, С.Людкевича, Л. Ревуцького, Б.Лятошинського, М.Скорика, В.Губаренка, Лесі Дичко – визначені тенденції об’єктивації особистості композитора в музиці.

У досліджені викладено найвідоміші і найпоширеніші теоретичні підходи до осмислення особистості композитора. З’ясовано домінуючі фактори, що мали вплив на формування унікальності особистості композитора.

Публікації автора:

1. Кумеда Т.А. Постать Б.М. Лятошинського в історії української музичної культури // Наукові записки: 36. наук. статей НПУ ім. М.П.Драгоманова / Укл. П.В.Дмитренко, Л.Л.Макаренко. – К.: НПУ, 2003. – Вип.. LIV (54). – С.251 - 259.

2. Кумеда Т.А. Український індивідуалізм (історіографічний аспект проблеми) // Культура і мистецтво у сучасному світі: Наукові записки КНУКіМ. Вип. 5 / Київський національний університет культури і мистецтв. – К., 2004. – С. 34 – 41.

3. Кумеда Т.А. Дослідження творчої індивідуальності українських композиторів: історичний аспект проблеми // Наукові записки: 36. наук. статей НПУ ім. М.П.Драгоманова / Укл. П.В.Дмитренко, Л.Л.Макаренко. – К.: НПУ, 2005. – Вип. LIX (59). – С.206-214.

4. Кумеда Т.А. Особистість у композиторській творчості перших десятиліть ХХ століття // Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку: Наук. зап. Рівненського державного гуманітарного університету. Вип. 10. – Рівне: РДГУ, 2005. –– С. 37 – 41.

5. Кумеда Т.А. Особливості композитора і стиль його творчості в музичній культурі (60 – 80-ті роки ХХ ст.) // Вісник Державної академії керівних кадрів культури і мистецтв: Наук. журнал. 3’2005. – К.: Міленіум, 2005. – С. 96 – 101.

6. Кумеда Т.А. Проблема особистості в музичній культурі: джерела, напрями дослідження // Аркадія: культурологічний та мистецтвознавчий журнал. №3 (9), 2005. – Одеса, 2005. – С. 49 – 52.

7. Кумеда Т.А. Вияв особистості у процесі музичної творчості // Матеріали Першої Міжнародної науково-практичної конференції “Науковий потенціал світу 2004”. Том. 36. Музика та життя. – Дніпропетровськ: Наука і освіта, 2004. С. 25 – 27.

8. Кумеда Т.А. Музична освіта в Україні: проблеми і перспективи розвитку // Художня освіта і суспільство ХХІ століття: духовні, культурологічні, мистецькі виміри: Зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф., Київ, 22 – 23 жовтня 2004 р. – К., 2004. – С.81 – 83.