Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Мистецтвознавство / Музичне мистецтво


25. Корчова Олена Олександрівна. Музичний театр Джакомо Пуччіні в мистецькому контексті першої чверті XX століття (на матеріалі пізньої творчості композитора): дис... канд. мистецтвознавства: 17.00.03 / Національна музична академія України ім. П.І.Чайковського. - К., 2004.



Анотація до роботи:

Корчова О.О. Музичний театр Джакомо Пуччіні в мистецькому контексті першої чверті ХХ століття (на матеріалі пізньої творчості композитора). – Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата мистецтвознавства за спеціальністю 17.00.03. – Музичне мистецтво. – Національна музична академія України ім. П.І.Чайковського, Київ, 2004.

Творчість провідного італійського оперного композитора кінця ХІХ – початку ХХ століття Джакомо Пуччіні розглядається в дисертації як комплексне мистецьке явище перехідної доби. Непересічний художній масштаб цього жанрового явища дозволяє характеризувати його як авторський музичний театр, що постає закономірним результатом західноєвропейської оперної еволюції в першій чверті ХХ століття. В роботі встановлюється історичний зв’язок музичного театру Дж.Пуччіні з новаторськими оперними тенденціями в творчості Дж.Верді, Р.Вагнера, італійських композиторів-веристів.

Оперна естетика Дж.Пуччіні досліджується в контексті естетичного вчення Бенедетто Кроче, головного представника національної філософської школи, сучасної композитору. Репрезентований в роботі широкий зріз італійської та західноєвропейської художньої культури означеного періоду – літератури, драматичного театру, кінематографу – суттєво розширює ідейний спектр мистецьких шукань Дж.Пуччіні, обгрунтовує його історичну роль першого оперного новатора ХХ століття.

Публікації автора:

  1. Корчова О. «Плащ» Джакомо Пуччіні як спроба подолання оперного романтизму // Чотири століття опери. Оперні школи ХІХ-ХХ ст. / Науковий вісник НМАУ ім. П.І.Чайковського. Вип. 13. – К., 2000. – С. 171-176.

  2. Корчова О. «Сестра Анжеліка» Дж.Пуччіні в світлі оперних новацій ХХ століття // Київське музикознавство. Вип. 5. – К.: КДВМУ ім. Р.М.Глієра, 2000. – С. 92-100.

  3. Корчова О. Вагнер і Пуччіні // Київське музикознавство. Вип. 8. – К.: КДВМУ ім. Р.М.Глієра, 2002. – С. 102-109.

  4. Корчова О. Драматичний театр в житті і творчості Дж.Пуччіні // Київське музикознавство. Вип. 10. – К.: КДВМУ ім. Р.М.Глієра, 2003. – С. 110-118.

  5. Корчевая Е. Пуччини в зеркале театрального Петербурга / К 140-летию Петербургской консерватории // Культурологія та мистецтвознавство / Київське музикознавство. Вип. 9. – К.: КДВМУ ім. Р.М.Глієра, 2003. – С. 126- 134.

  6. Корчова О. Дж. Пуччіні в роботі над оперним лібрето // Слово, інтонація, музичний твір /До 90-річчя Національної музичної академії України / Науковий вісник НМАУ ім. П.І.Чайковського. Вип. 27. – К., 2003. – С. 166-173.