Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Мистецтвознавство / Теорія та історія культури


Чернова Ірина Вікторівна. Музичне виконавство в ситуації постмодернізму : дис... канд. мистецтвознавства: 17.00.01 / Львівська держ. музична академія ім. М.В.Лисенка. — Л., 2007. — 198арк. — Бібліогр.: арк. 171-198.



Анотація до роботи:

Чернова І.В. Музичне виконавство в ситуації постмодернізму. – Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата мистецтвознавства за спеціальністю 17.00.01 – Теорія та історія культури. – Львівська державна музична академія імені М.В.Лисенка, Міністерство культури та туризму України, Львів, 2007.

Дисертація присвячена комплексному дослідженню метаморфоз, що їх переживає академічне інструментальне музичне виконавство в ситуації постмодернізму. Основною метою праці є вивчення процесу трансформації музично-виконавського мистецтва в інноваційній парадигмі культури ХХ століття.

У результаті дослідження постмодернізму як глобальної кризової екзистенційної ситуації у культурі останньої третини минулого століття, аналізу феномена гри в інструментальному театрі постмодернізму, проекції стильової ідіоми модерну та визначенні новітніх рис виконавської поетики модернізму, виявлено інклюзивний сенс постмодернізму та окреслено риси універсалізму музично-виконавських репрезентацій в арт-просторі постмодернізму. Артикулюється інтелектуальний виконавський тип як наскрізний за вектором “модерн – модернізм – постмодернізм”.

В роботі розглянуто також феномен виконавської творчості Ю.Башмета – визначного музиканта-інтерпретатора доби постмодерну, який утвердив новий тип музиканта планетарного виміру.

Публікації автора:

1. Юрий Башмет–грани совершенства: монография. –Львов: ЛА Пирамида, 2003. –208 с.

2. Культурологічні виміри постмодернізму // Syntagmation: Збірка наукових статей на пошану доктора мистецтвознавства професора С. Павлишин.– Львів: Сполом, 2000. – С.67-79.

  1. Музичне виконавство і постмодернізм (до постановки проблеми) //

Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку: Збірка наукових праць / Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. – Рівне, 2003. – Вип. 8. – С. 65-70.

4. Музичне виконавство у дискурсі постмодернізму // Наукові записки Тернопільського державного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка та Національної музичної академії України ім. П.І.Чайковського. Серія: Мистецтвознавство. – № 1 (12). – 2004. – С.79-83.

5. Естетично-філософські основи дослідження феномену “постмодернізм” // Військово-науковий вісник. – Львів: ЛВІ, 2004. – Вип. 6. – С. 355-365.

6. Феномен постмодернізму в сучасному музично-культурологічному дискурсі // Музикознавчі студії / Наукові збірки Львівської державної музичної академії ім. М.В.Лисенка. – Львів, 2004. – Вип. 9. – С.82 -90.

7. Онтологія музичного твору та його виконання в естетиці Р.Інгардена // Філософські пошуки. – Львів – Одеса: Cogito – Центр Європи, 2005. – Вип. ХІХ. – 342-349.

8. Альт і камерні твори В.А. Моцарта в інтерпретації Ю.Башмета: постмодерна рецепція // Вольфганг Амадей Моцарт: погляд з XXI сторіччя / Наукові збірки Львівської державної музичної академії ім. М.В.Лисенка. – Львів: Сполом,2006. –Вип.13. – С.133-140.